Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

ΠΡΩΤΟΠΟΡΟ ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΛΕΒΕΝΤΟΜΑΝΑ ΚΡΗΤΗ



SYNC BLOGS

Μια πολύ  μεγάλη αλλαγή στην Τουριστική στρατηγική, μαθαίνουμε να γεννιέται  στην περιοχή της Χερσονήσου της Κρήτης! Μία μεγάλη Ξενοδοχειακή Επιχείρηση 5*, απεφάσισε να υιοθετήσει, ένα νέο τουριστικό προϊόν, που περικλείετε στο μότο «Green Cretan All-Inclusivε». Τρεις λέξεις που εκφράζουν την γενική ιδέα: υψηλής ποιότητας all inclusive υπηρεσίες σε ένα Κρητικό Παραδοσιακό και φιλικό προς το Περιβάλλον χώρο. Όλα τα προϊόντα των εστιατορίων, θα παράγονται από τυροκόμους,  κτηνοτρόφους και γεωργούς της Κρήτης!....Επί πλέον μέσα στο πρόγραμμα διασκέδασης και διαμονής στις Ξενοδοχειακές μονάδες της Εταιρείας αυτής, θα τονίζουν  την Κρητική Παράδοση, την πολύ ζεστή Φιλοξενία και ότι οπτικά  γευστικά και ακουστικά αναφέρεται στο Μεγαλονήσι. Αυτό χωρίς να κουράζει τον  διαμένοντα. Με πολύ λίγα λόγια, ο από πολλά χρόνια μεγάλος αυτός Ξενοδοχειακός επιχειρηματίας, απεφάσισε, αφού έτσι κι’ αλλιώς, οι μονάδες του παρέχουν  υψηλής στάθμης υπηρεσίες και αφού η όλη δραστηριότητά του, σέβεται απόλυτα το περιβάλλον, ήρθε η ώρα να «πουλήσει Ελλάδα»και βέβαια στην περίπτωσή του Κρήτη. Ακόμα και στα εστιατόρια πολυτελείας, όπου  μπορεί ο  πελάτης να γευθεί την Ιταλική κουζίνα, όλα τα ζυμαρικά προέρχονται από παραγωγούς της γύρω περιοχής των ξενοδοχείων του……
Η  στήλη αυτή από πολύ καιρό προσπαθούσε να  βοηθήσει (με τα πολύ μικρά μέσα που διαθέτει), τονίζοντας πως στον Τουρισμό είναι ανάγκη, να αλλάξουμε προς όφελος της χώρας μας και επομένως και  των Ελλήνων τακτική. Μία τακτική που δεν θα «πιθηκίζει», αντιγράφοντας και χωρίς επιτυχία τους ξένους. Αλλά θα εστιάζει στα Ελληνικά Προϊόντα! Όσο μπορούμε πιο πολύ. Για να προσθέσουμε πως χρειαζόμαστε να παράγουμε ακόμα  και την Επίπλωση, τα Σκεύη, την Λινοστολή και τόσα άλλα που χρειαζόμαστε. Έτσι ώστε το συνάλλαγμα να μένει κατά το δυνατόν στην Ελλάδα και να ΜΗΝ επιστρέφεται στο μεγαλύτερο μέγεθός του, πάλι στο εξωτερικό! Αυτό θα σημάνει Πολύ μεγάλο Κέρδος για την Ελλάδα με αντίκτυπο και στην αύξηση θέσεων εργασίας, η τουλάχιστον επιμήκυνση, του χρόνου απασχόλησης των εργαζομένων,  εποχιακά. Στροφή λοιπόν στην Γεωργία, στην Κτηνοτροφία και στην Βιομηχανία, η οποία και θα στηρίξει κατά το δυνατόν  τις περισσότερες ανάγκες του Τουρισμού.
Αυτά βέβαια, πρώτα από όλα χρειάζονται Πίστη, Οργάνωση, Δουλειά πολύ και Θέληση για Συνέπεια και Συνέχεια.
Η Ελλάδα μας επί πλέον, δεν μπορεί να στηριχθεί 100% στον Τουρισμό. Οργανωμένα μόνο τμήματα  της, με όλες τις απαραίτητες υποδομές που χρειάζονται με βάση αυτήν τη υπέροχη Φύση που διαθέτουμε. Προσφέροντας την Ελληνική μας Φιλοξενία, τις γεύσεις μας και την Μουσική μας. Γιατί αυτά θα μείνουν στους επισκέπτες μας ζωντανά στην μνήμη τους και θα τους παρακινήσουν να Επανέλθουν για διακοπές στην Ελλάδα! Και αυτός Πρέπει να είναι ο στόχος μας! Η ΕΠΑΝΟΔΟΣ!...Και μάλιστα ΕΠΑΝΟΔΟΣ ενός Ποιοτικού Τουρισμού! Συγχαρητήρια στον Κρητικό Επιχειρηματία! Του ευχόμαστε να είναι ο προπομπός αυτής της μεγάλης προσπάθειας για όλους τους Ξενοδόχους της Ελλάδας!...