Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

Ανοιχτή επιστολή του Forbes προς Τσίπρα-Βαρουφάκη: Πώς θα σώσετε τη χώρα - stkaloud@gmail.com - Gmail

Ανοιχτή επιστολή του Forbes προς Τσίπρα-Βαρουφάκη: Πώς θα σώσετε τη χώρα - stkaloud@gmail.com - Gmail

"Στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα"! Ούτε ν΄αντιγράψουμε άλλους δεν είμαστε ικανοί! Ξυπνήστε επιτέλους! Που αποχαυνωθήκατε όλοι σας με τα Κομματικά που μέχρι τώρα την διέλυσαν την Ελλάδα!.....

Stay Calm, Dad - Video

Πανέξυπνα παιδιά!

Stay Calm, Dad - Video

Μπορούμε να καταλάβουμε επί τέλους τι γίνεται;...

Κάθε μέρα που περνάει, τελειώνει, χωρίς να βγαίνει κανένα αποτέλεσμα! Μέχρι τώρα και επί 5 και χρόνια, πληρώναμε και πολύ  βαριά συνεχιζόμενες αυξήσεις φόρων. Όλοι  ανεξαιρέτως οι Αρχηγοί Κομμάτων, προ εκλογών διατυμπάνιζαν πως την λύση του Χρέους της Ελλάδας την είχανε στο τσεπάκι τους! Και όλοι τους είχαν πει ψέμματα! Φτάσαμε στο Αμήν και ο Λαός έδωσε την ψήφο του στην σημερινή Κυβέρνηση, ελπίζοντας και πιστεύοντας για μία άλλη φορά τις προεκλογικές υποσχέσεις. Σήμερα και κάθε μέρα μετά από 2 μήνες Διακυβέρνησης, δεν βγάζουμε συμπέρασμα. Ακόμα δεν έχουν καταλήξει στην ουσία σε συμφωνία με τους Δανειστές μας. Και αυτό γιατί, ενώ ξεκίνησαν κακώς επιθετικά και προσβλητικά, τώρα ηρέμησαν και τρέχουν να πετύχουν ένα μίνιμουμ ρευστότητας. Γιατί εθισμένοι, όπως φάνηκε από τις προεκλογικές υποσχέσεις και προσπάθειες, τους διέφυγε απαράδεκτα πως το να κάνεις τον "καμπόσο" στους ισχυρούς δυστυχώς, πρέπει πρώτα να είσαι εσύ Δυνατός! Αδύναμος και "καμπόσος" στην Ζωή δεν γίνεται!
Ακούμε πως είναι θέμα ημερών η αδυναμία του κράτους να πληρώσει τις υποχρεώσεις του στους Δανειστές. Και πως τις εσωτερικές ανάγκες του τις εκπληρώνουν με το παραπάνω. Αφού όμως αφαιρούν κεφάλαια από Οργανισμούς Ταμεία κ.λ.π. δημιουργώντας μία ασφυξία στην Αγορά!
Αν αυτό λέγεται επιτυχία, της μέχρι τώρα Διαπραγμάτευσης η οποία διακρίνεται από μία για πρώτη φορά Αξιοπρέπεια, τότε η τρελαθήκαμε τελείως, η ότι και αυτή η Κυβέρνηση έλεγε και αυτή ψέμματα! Και παίρνοντας την καυτή "πατάτα" στα χέρια της για πρώτη φορά, κατάλαβε το μέγεθος του Ελληνικού προβλήματος!
Και δεν φτάνει αυτό έχουμε και την διγλωσσία και την τριγλωσσία! Εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με ένα Κόμμα, αλλά με ένα κομματιασμένο συνονθύλευμα, που στηρίχτηκε, στον καθημερινό πόνο των Πολιτών! Και γι' αυτό ήταν πανεύκολη και η προεκλογική του εκστρατεία. Τώρα όμως ο Πρωθυπουργός έχει να πολεμήσει 1ον με τους; Δανειστές, 2ον με τους εσωτερικούς αντιπάλους και 3ον με ένα διαφορετικό επιθετικό  στυλ διαπραγμάτευσης, το οποίο αύξησε τους "εχθρούς" στην Ευρώπη, παρ' όλο που μόλις προχθές άλλαξε επειγόντως στάση. Αφού κατάλαβε επί τέλους, πως δεν πήγαινε άλλο!
Με όλα αυτά ο Πολίτης, τι να σκεφτεί και πως να αισθανθεί  αυτού του είδους την Αξιοπρέπεια, όταν 
δεν ακούει για ιδιωτικοποιήσεις άμεσες, για επενδύσεις γρήγορες και για μάζεμα της Διαφθοράς με μέτρα ουσιαστικά  και άμεσα.....;
Πως;.......................................

Χωρίς παρεξήγηση πρέπει να παραδεχτούμε πως μέσα σε τόσα " καλά μας, οφείλουμε να διορθώσουμε και τα "κακά" μας!

Για τους Ελληνες, από την Π.Χ. Ρώμη,.


 Δεν κάνει κακό να κοιτάζομαστε ενίοτε και στον καθρέπτη της Ιστορίας μας! 
 
Mεταφραση του Κων/νου Τσάτσου για την ΕΣΤΙΑ. Ωραιο!.
Αλλά μεσ' τους αιώνες, οι ΄Ελληνες, πάντα ΄Ελληνες.
Και η ερμηνεία, ΔΙΚΗ ΣΑΣ.


Τυπική περιγραφή των Ελλήνων (Διαχρονικό !!!)


Ο Ρωμαίος συγκλητικός Μενένιος Άπιος που έζησε στην Ελλάδα επί ρωμαιοκρατίας, έστειλε επιστολή στον ανθύπατο Ατίλιο Νάβιο, που τοποθετήθηκε στην Αχαΐα ως διοικητής, στην οποία επιστολή αναλύει τους χαρακτήρες των Ελλήνων για να τον διευκολύνει να τους διοικήσει καλύτερα.
Η επιστολή αυτή μεταφράστηκε από τα Λατινικά από τον Κωνσταντίνο Τσάτσο και επειδή δεν έχει χρονολογία γραφής, εικάζεται, ότι πρέπει να γράφτηκε στα προχριστιανικά χρόνια.
Η πρώτη δημοσίευση έγινε στο περιοδικό Νέα Εστία, που επί σειρά ετών συγκέντρωνε την αφρόκρεμα της συντηρητικής διανόησης. Ο Κωνσταντίνος Τσάτσος αναδημοσίευσε το κείμενο στο βιβλίο του «Αφορισμοί και διαλογισμοί (β' σειρά)» (Εστία, 2η έκδ. 1970, σελ. 243 κ.ε.)
Γράφει λοιπόν Μενένιος Άπιος στον Ατίλιο Νάβιο συνοπτικά:

>>>>>Είναι περίεργο, ότι μια πόλη, η Ρώμη, πως έφθασε να κυβερνά από τον Περσικό κόλπο έως τη Μαυριτανία, από τους Αιθίοπες ως την Καληδονία, δηλαδή από τη Βρετανία ως το Ιράκ, ως την Περσία, από την Αφρική έως και την Ευρώπη.
Όμως σ' αυτούς τους λαούς έχουμε υποχρέωση να τους παρέχουμε ασφάλεια και ευημερία. Ο πρώτος, που το εφάρμοσε αυτό, ήταν ο Αλέξανδρος. Ευτυχώς που πέθανε νέος, γιατί δε θα μπορούσαμε να κυριαρχήσουμε εμείς.
Πρέπει να κατασκευάζουμε υδραγωγεία, δρόμους, γέφυρες και τεχνικά έργα που κάνουν τη ζωή των ανθρώπων πιο άνετη. Πρέπει ακόμα να προάγουμε τη μόρφωση, τη σοφία, την ποίηση και την τέχνη στις δυτικές επαρχίες, γιατί αλλού το έπραξαν και το πράττουν και τώρα ακόμα οι Έλληνες.
Μάθε φίλτατέ μου Ατίλιε, για να είμαστε κοσμοκράτορες πρέπει να είμαστε και ιππότες στη συμπεριφορά μας.
Οι Έλληνες είναι πιο εγωιστές από μας και από όλα τα έθνη. Κατά το ρητό του Πρωταγόρα για τους Έλληνες «Πάντων χρημάτων μέτρον» και εννοούσε το Έλληνα. Ο Έλληνας είναι άτομο αδέσμευτο, αυθαίρετο, ατίθασο και ελεύθερο. Υψώνει το εγώ του. Αυτοί πρώτοι οι Έλληνες σκέφθηκαν πηγαία.
Χάρη σ' αυτούς τους Έλληνες σκεφτόμαστε κι εμείς. Βλέπουμε με τα μάτια τα δικά τους. Η σκέψη των Ελλήνων δεν μπαγιατεύει, είναι πάντα επίκαιρη και δροσερή.
Το μυαλό των Ελλήνων είναι η πηγή του καλού και του κακού. Το μυαλό τους δημιούργησε ιδανικά πολιτικά συστήματα, αλλά το εγώ τους καταστρέφει ακόμα και έργα και πολιτείες. Ο Έλληνας με τον εγωισμό του καταπατεί και έργα τέχνης και ιδανικά έργα. Τότε που ήταν οι Έλληνες στην καταστροφική τους τάση, τους κυριαρχήσαμε. Εμείς τους κατηγορούμε αλλά άδικα, αυτοί ήταν οι πρωτοπόροι του πολιτισμού.
Ο Έλληνας περιφρονεί το νόμο. Δεν παραδέχεται άλλη κρίση μόνο τη δικιά του. Δεν πιστεύει στο νόμο, παρά μόνο αν τον συμφέρει ατομικά. Αλλάζουν νόμους κάθε τόσο κι αν δεν μπορούν, τους αντιμετωπίζουν εχθρικά, μεταχειριζόμενοι τη βία ή το δόλο. Επινοούν σοφιστικούς λόγους και οι νόμοι τους γίνονται ράκη.
Ο Έλληνας έχει αδύναμη μνήμη στα δεινά των πολιτικών. Είναι ευκολόπιστος. Δεν είναι σταθερός. Είναι ανυπόμονος. Μόλις δυσκολέψουν λίγο τα πράγματα, κάνει μεταρρυθμίσεις στους νόμους.
Για να σαγηνεύσεις την εκκλησία του Δήμου μιας ελληνικής πόλης, δώσε υποσχέσεις και θα τους έχεις με το μέρος σου. Μ' αυτές χορταίνουν οι Έλληνες. Ανάμεσα σε λίγους Έλληνες θα βρεις εύκολα ένα Αλκιβιάδη (εννοείται επιπόλαιο και αλλοπρόσαλλο) που επάνω από την πατρίδα του ο Έλληνας βάζει το εγώ του, το ατομικό του συμφέρον.
Οι Έλληνες λίγα πράγματα σέβονται. Δίκαιος είναι ένας νόμος, αν τους εξυπηρετεί. Την ολότητα, το συμφέρον της ολότητας δεν το λογαριάζουν. Αλλά κι εμείς οι Ρωμαίοι φοβάμαι, ότι θα καταντήσουμε ατομιστές. Όμως οι Έλληνες στο κατήφορο είναι πρωταγωνιστές δηλαδή προς το κακό σπεύδουν γρηγορότερα, ενώ προς το καλό οδοιπορούν αργά.
Καλέ μου Νάβιε, ο Έλληνας για το συμπολίτη του αδιαφορεί, αλλά αν το πράξει, το κάνει για να δείξει την υπεροχή του. Όμως για τους ξένους ενδιαφέρεται για να δείξει τον ανώτερο πολιτισμό του.
Ποτέ ο Έλληνας δεν παραδέχεται την αξία του ομότεχνου του, αν δε του δοθεί η ευκαιρία, τον απαξιώνει. Δεν χαίρεται για τον έπαινο των άλλων, όμως επιχαίρει για τον ψόγο του άλλου ή των άλλων.
Ο Έλληνας είναι εγωκεντρικός. Όταν ένας συμπολίτης του δεν αναγνωρίζεται, αδιαφορεί με το σκεπτικό, ότι αφού δεν αναγνωρίζομαι εγώ, ας μείνει κι αυτός στην αφάνεια. Ακόμα και τους νεκρούς τους αφήνουν ατίμητους οι Έλληνες.
Το μίσος για τους Έλληνες είναι ηδονισμός. Η συναδέλφωση στους Έλληνες γίνεται, όταν συμπίπτουν τα συμφέροντά τους.
Τώρα κι εμείς οι Ρωμαίοι βαδίζουμε προς το δρόμο των Ελλήνων. Και οι δικοί μας εγωισμοί γίνονται ωμότεροι και βιαιότεροι και θα σκεπάσουν στο μέλλον τη Ρώμη. Ο Έλληνας εφεύρε τρόπους να εκδηλώνει το φθόνο του, να γκρεμίζει τον καλύτερό του. Από τη δολοφονία προτιμά τη συκοφαντία, είναι κι αυτός ένας φόνος διακριτικός. Του αρέσει η ατίμωση. Οι Έλληνες είναι φιλότεχνοι, αλλά και δημιουργοί του καλού και του κακού λόγου. Μιλάνε υποθετικά για κείνον που θέλουν να διώξουν και τον σκοτώνουν χωρίς να το δολοφονούν. Η συκοφαντία είναι το αγχέμαχο όπλο τους.
Ο Έλληνας πιστεύει μόνο στη δική του γνώμη, ο δε ηγέτης δε θέλει να ακούσει και τη γνώμη των άλλων που το έργο θα γίνει τελειότερο, διότι το έργο για να τελειωθεί, πρέπει να το δουλέψουν κι άλλοι, ενώ ο Έλληνας θέλει μόνο το δικό του όνομα να ταυτιστεί με το έργο. Σε πρώτη θέση μπαίνει το εγώ και σε δεύτερο το έργο.
Οι Έλληνες πάσχουν από εγωπάθεια γι' αυτό κι εμείς οι Ρωμαίοι που ήμασταν κατώτεροί τους, καταφέραμε και πήραμε την εξουσία από τα χέριά τους, ενώ αυτοί ήταν κοσμοκράτορες.
Κάθε έργο πρέπει να είναι συλλογικό και σε διαδοχικές γενιές να τελειώνει για να έχει μακρόχρονη πνοή. Τα έργα πρέπει να είναι υπερπροσωπικά. Η πολιτική σκέψη στην Ελλάδα λείπει. Ο ένας πολιτικός φθείρει τον άλλο μέχρι εξοντώσεως με συνεχή σύγκρουση. Οι Έλληνες έχουν σκέψη δυνατή και αγωνιστική διάθεση. Όμως έχουν άρρωστο χαρακτήρα. Δεν ενώνονται για να γίνει ένα έργο, αυτοκαταστρέφονται.
Γι' αυτό οι Έλληνες υπέφεραν δεινά και θα υποφέρουν στο μέλλον τα οποία οφείλονται στη φιλοπρωτία που είναι η νόμιμη θυγατέρα του εγωισμού τους.
Μήπως υπερβάλλω γι' αυτά που λέω για το θαυμαστό γένος των Ελλήνων; Αλλά και αυτούς που διάβασα τον Αριστοφάνη, το Δημοσθένη, τον Ευριπίδη, το Θεόφραστο, τον Επίκουρο, το Ζήνωνα και το Χρύσιππο βεβαιώνουν περίπου τα ίδια, άρα δεν είμαι άδικος. Την ύβριν οι Έλληνες την ξέχασαν. Όταν οι Έλληνες επιδιώκουν ισότητα δεν είναι, διότι θέλουν δικαιοσύνη, αλλά ο άλλος να μην υπερέχει απ' αυτούς. Μια και εγώ δεν αξίζω να ανεβώ υψηλοτέρα, τότε να μην ανέβεις κι εσύ. Ο Έλληνας γεννιέται με την τάση της υπεροχής.
Οι Έλληνες είναι αφεντάδες της γνώσης και καυχώνται πολύ. Επαινούν τη δικιά τους αρετή, το δικό τους προτέρημα και υποτιμούν τα κατορθώματα των άλλων ή τις αρετές των συμπολιτών τους. Οι Έλληνες έχουν πάθη. Οι περισσότεροι δε διδάσκονται από τα λάθη των κυβερνητών και των πολιτικών ηγεμόνων της ιστορίας τους και κάνουν τα ίδια λάθη και θα συνεχίσουν να κάνουν.
Ο τόπος των Ελλήνων είναι μακάριος, όμως οι Έλληνες δεν αφήνουν τον ηγέτη να κυβερνήσει, αλλά θέλουν οι γύρω του εκ του αφανούς να κυβερνούν αυτοί. Οι Έλληνες μπορεί να είναι εγωπαθείς, αλλά έχουν και καλές πλευρές. Έχουν προοδέψει στο λόγο, στη σοφία, στην ποίηση, στις τέχνες, στις επιστήμες, στο εμπόριο και στον πόλεμο ακόμα κι από όλα αυτά αναβλύζει η δόξα τους.
Εμένα (λέει ο Μενένιος Άπιος) οι Έλληνες με γοητεύουν, είναι οι δάσκαλοί μου. Όμως όσο ο χρόνος περνά η δόξα των Ελλήνων μικραίνει κι ακόμα εξ αιτίας των ελαττωμάτων τους θα μικραίνει. Ο εγωισμός κάνει τους Έλληνες καλούς στρατιώτες, γενναίους, ριψοκίνδυνους και τολμηρούς, αλλά δεν εκμεταλλεύονται τη δόξα τους.
Μη νομίσεις Ατίλιε, ότι όλες αυτές οι κρίσεις που γράφω είναι δικές μου, τις διδάχτηκα από τον Επίκτητο.
Νέος άκουσα τον Επίκτητο να λέει, ότι οι Έλληνες κάποτε είχαν ένα κόσμο, την Ατλαντίδα που την κάλυψαν τα νερά του ωκεανού, ήταν κόσμος προοδευμένος.
Τους Έλληνες μην τους κατηγορείς μπροστά τους ή συνεχώς, γιατί, αν ξυπνήσει η περηφάνια τους, γίνονται αμείλικτοι διώκτες. Οι Έλληνες έχουν υπεροψία, αλλά και φιλοτιμία πρωτοφανή. Τώρα είναι γκρεμισμένοι ευγενείς. Έχουν σωρεία αντιφάσεων. Άλλες ώρες είναι Έλληνες κι άλλες γραικύλοι, τιποτένιοι, παράδοξοι.
Μη δώσεις ποτέ στον Έλληνα την εντύπωση, ότι του αφαίρεσες την ελευθερία. Άφησέ τον να φωνάζει, να θορυβεί, να εκφράζει την πολιτική του μανία, έως εκεί που δεν θίγονται τα συμφέροντα της αυτοκρατορίας μας. Να χρησιμοποιείς αυτούς που διαφωνούν εναντίον εκείνων που αντιδρούν. Οι διαταγές προς τους Έλληνες δεν ωφελούν, χρησιμοποίησε το διάλογο. Δίνε την εντύπωση, ότι υποχωρείς. Μην απειλείς τους Έλληνες με τις λεγεώνες.
Μην κάνεις τον παλληκαρά στους ηγήτορες των πόλεων. Άφησέ τους να κάνουν μόνοι τους ελιγμούς. Ακόμα τρέφονται με την οπτασία των περασμένων μεγαλείων τους. Μην πολύ επεμβαίνεις στα εσωτερικά των πόλεών τους.>>>>>>>>
Αυτά έγραψε στην επιστολή του ο Μενένιος Άπιος που ήταν προχωρημένης ηλικίας και ύπατος, προς τον νεότερο φίλο του, τον ανθύπατο Ατίλιο Νάβιο πιθανότατα δύο δεκαετίες πριν τη γέννησή του Χριστού, όταν πλέον όλος ο Ελληνισμός ήταν υπό την εξουσία της Ρώμης.
Το ότι έχουμε και σήμερα το 2014 μ.Χ. τα ίδια προτερήματα και τα ίδια ελαττώματα που μας κατέβασαν στο τελευταίο σκαλοπάτι της συρρίκνωσής μας σημαίνει, ότι είμαστε ακραιφνείς απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων. Όμως ας καταπολεμήσουμε τα ελαττώματά μας, διότι κινδυνεύουμε να φθάσουμε στον αφανισμό.
Αυτοκαταστραφήκαμε με τους Ρωμαίους από επιπολαιότητα, από αφέλεια μηδενιστήκαμε από τους Τούρκους.
Δυστυχώς δεν καταπολεμούμε τα ελαττώματά μας.
Το εγώ και ο ατομισμός μας είναι καρκίνωμα που συνεχίζουμε να το εκτρέφουμε συνεχώς .


Ευχαριστώ την καλή φίλη Ιππολύτη Κακλέα για αυτό το άρθρο που μου έστειλε ! Είναι μία πλήρης περιγραφή του τι εστί χαρακτήρας Έλληνα!

Άντε, μεγάλωσε και ο Γιάνης! | ΕΛΛΑΔΑ | Protagon

Προσγειώθηκε ο Γιάνης;......Άργησε πολύ όμως! Τις λύσεις σε ουσιαστικά προβλήματα του κοσμάκη, δεν τις δίνουν ούτε η  αλόγιστη Υπεροψία (του αδύνατου), ούτε οι απειλές και το αλαζονικό ύφος, αλλά  η απλή Λογική! Αυτή που ορίζει έναν διάλογο ουσίας με ευγένεια και φέρνει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα! Γιάνη σε αυτήν την θέση αντιπροσωπεύεις την Ελλάδα, δηλαδή έναν ολόκληρο Λαό! Δεν "γυρίζεις " κινηματογραφικό έργο, όπου είμαι υπερβέβαιος πως θα έφτανες και στο Όσκαρ! Εδώ τα πράγματα είναι πάρα πολύ ιδιαίτερα.........