Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Όποιος μπλέκει με τα πίτουρα τον τρώνε οι «κότες»!....
Αυτό έπαθα κι’ εγώ, όταν μου ήρθε η φαεινή ιδέα, να τσεκάρω η μάλλον να καταλάβω τον λογαριασμό μου της ΔΕΗ!
Και εκεί που το μάτι μου προσπαθούσε να κοιτάξει γραμμή-γραμμή τις χρεώσεις, στάθηκε ασυναίσθητα στην χρέωση που αναφερόταν σαν «ρυθμιζόμενες χρεώσεις»! Και επειδή περάσαμε από χαράτσια, δόσεις και ακόμα λάθη από την ΔΕΗ, είπα να πάρω το 11770 στο τηλέφωνο (πληροφορίες ΔΕΗ).
Εκεί ήταν που αισθάνθηκα άσχημα! Μία ευγενέστατη κυρία, μετά από ένα πεντάλεπτο αναμονής και πριν χάσω την υπομονή μου, μου εξήγησε πως οι «ρυθμιζόμενες χρεώσεις», είναι η χρέωση της χρήσης του Δικτύου μεταφοράς ρεύματος! Άλλο δηλαδή πράγμα είναι η «Χρέωση Προμήθειας Ρεύματος» και επί πλέον χρέωση είναι οι «Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις»!
Την ευχαρίστησα και της είπα να με συγχωρεί που την απασχόλησα, αφού δεν ήμουν εις θέση να καταλάβω τι σήμαιναν οι «ρυθμιζόμενες χρεώσεις»!
Αυτό άλλωστε  έγινε (όπως μου εξήγησε η κυρία), από το 2011 (κάτι δεν σας λέει αυτό; Σε σχάση με την Κρίση;) και μάλιστα με υπουργική απόφαση! Δηλαδή νομιμότατα και με απόλυτη Διαφάνεια!
Και  εγώ ο ανόητος, ο μη έχων εμπιστοσύνη σε κανέναν και σε τίποτα,  αντί να πειθαρχώ σε κάθε υπουργική απόφαση, αμέσως  δημιουργώ προβλήματα.
Γι’ αυτό  και όλοι σας, μην ψάχνετε να καταλάβετε κανένα λογαριασμό σας! Γιατί σίγουρα θα καταλαβαίνατε πως «ρυθμιζόμενες χρεώσεις» σημαίνει «χρέωση για την χρήση του δικτύου»! Απλά καθαρά  και προπάντων νόμιμα!....
Αλλά ας μην σας χαλάσω την διάθεση. Η Άνοιξη θα  μας αποζημιώσει για όλα…..

Καλή σας εβδομάδα!.........   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου