Πέμπτη, 30 Μαρτίου 2017

ΜΕΓΑΛΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ......

Kαταργεί τη διαγωγή από τα σχολεία το Υπουργείο Παιδείας

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:
Με πρωτοφανή ταχύτητα «ανταποκρίθηκε» ο υπουργός Παιδείας, Κώστας Γαβρόγλου στην ερώτηση 28 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, οι οποιοί, όπως αποκάλυψε η «Κ», ζήτησαν κατάργηση της αξιολόγησης της διαγωγής των μαθητών. Οπως είπε στη Βουλή ο κ. Γαβρόγλου θα φέρει στη Βουλή διάταξη για την κατάργηση του αναχρονιστικού μέτρου του χαρακτηρισμού της «διαγωγής».
Εξέφρασε μάλιστα την ελπίδα ότι αυτή θα ψηφιστεί όταν πάει στη Βουλή.
«Για το θέμα της διαγωγής κοσμίας και κοσμιοτάτης, ελπίζω όταν θα φέρουμε στη Βουλή τη διάταξη για την κατάργηση της διαγωγής, να την ψηφίσετε. Είναι ένα εντελώς αναχρονιστικό μέτρο, ένα μέτρο που χρησιμοποιήθηκε ενάντια και στους αριστερούς αλλά, θέλω να σας πω, και ενάντια σε πάρα πολύ δημιουργικούς πολίτες αυτής της χώρας» είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός Παιδείας.
Οπως αποκάλυψε με ρεπορτάζ της η «Κ» αν και οι 28 βουλευτές παραδέχονται ότι, «τα τελευταία χρόνια, στην πλειονότητα των σχολείων έχει καταστεί ανενεργή η διάταξη και δεν επιβάλλεται το αυταρχικό και εκδικητικό αυτό μέτρο στους μαθητές, ούτε σε ιδιαίτερα ακραίες περιπτώσεις», θεωρείται επιβεβλημένη η παρέμβασή τους, αφού «υπάρχουν κάποια ελάχιστα σχολεία, δημόσια και ιδιωτικά, που, για να καλύψουν την παιδαγωγική τους ανεπάρκεια ή για να τιμωρήσουν για όλη του τη ζωή έναν απόφοιτο της μη αρεσκείας τους, εφαρμόζουν συχνά την υποβάθμιση της διαγωγής των μαθητών, και χωρίς μάλιστα να έχουν εφαρμόσει πλήρως τις διατάξεις του υπουργείου και τις αποφάσεις του ΣτΕ».
Μάλιστα οι 28 βουλευτές κάνουν λόγο για «ανυπεράσπιστους εφήβους» δεδομένου ότι «τόσο οι οργανώσεις γονέων όσο και των μαθητών δεν έχουν ποτέ –ακόμη και σήμερα– λάβει καμία πληροφόρηση από το υπουργείο για τα δικαιώματα και τις προβλεπόμενες διαδικασίες (ποινές, κανονισμός κ.ά)».
Το θέμα της κατάργησης της διαγωγής προκάλεσε την αντίδραση και της βουλευτού της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, Εύης Χριστοφιλοπούλου, η οποία έκανε λόγο για «λαϊκισμούς στην παιδεία». Με αφορμή μάλιστα το συγκεκριμένο θέμα κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι προχώρησε σε αιφνιδιαστική μείωση των εισακτέων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Απαντώντας, ο υπουργός Παιδείας, αφού επανέλαβε ότι στόχος της κυβέρνησης είναι «τα παιδιά να μπορούν να μπαίνουν στις Σχολές με το απολυτήριο και τη βαθμολογία», είπε ότι η μείωση κατά 1.000 των εισακτέων έγινε σε απόλυτη τήρηση της νομοθεσίας και σε μερική συμμόρφωση με τις αποφάσεις των Σχολών και των πρυτανικών Αρχών. Ταυτόχρονα, υπογράμμισε ότι συνεχίζει να πιστεύει πως η μάχη για την ποιότητα της εκπαίδευσης δεν πρέπει να εκφυλλιστεί σε μάχη για τον αριθμό των εισακτέων».
«Υπάρχουν ασφαλώς θέματα υποδομής, αλλά κυρίως σήμερα υπάρχουν θέματα ποιότητας στην εκπαίδευση. Τα πανεπιστήμια είναι πολλές φορές υπερβολικά στο να θέλουν λίγους φοιτητές. Εμείς προσπαθήσαμε να κινηθούμε σε μια ορθολογικοποίηση. Θέλουμε καλούς νομικούς, αυτό δεν σημαίνει ότι αυτό πρέπει να γίνει με λίγους φοιτητές» είπε ο Κώστας Γαβρόγλου και κατηγόρησε το ΠΑΣΟΚ πως όταν ήταν στην κυβέρνηση ανακοίνωσε μείωση 10.000 εισακτέων, δύο μόλις μέρες πριν από τις εξετάσεις.
Η βουλευτής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι πέταξε στα σκουπίδια όλη την προσπάθεια που είχε γίνει για μια συνολική μεταρρύθμιση στον χώρο της παιδείας, που πήγε στο Ενιαίο Λύκειο και κατήγγειλε ότι σήμερα οι μειώσεις των εισακτέων έγιναν χωρίς διαβούλευση με τις σχολές.
Online
Σημ: 
Θεωρώ μεγάλο λάθος την κατάργηση της αξιολόγησης της Διαγωγής των μαθητών. Η κατάργηση αυτή έχει ήδη εφαρμοστεί ανεπίσημα από τα σχολεία εκτός ορισμένων Ιδιωτικών. Και δεν είναι ούτε αυταρχικό ούτε εκδικητικό το μέτρο. Αρκεί οι βαθμολογητές να είναι σοβαροί και να κρίνουν δίκαια. Αυτό είναι που μας λείπει. Και μας λείπει γιατί δυστυχώς ακόμα και σήμερα (και διογκούται συνεχώς το φαινόμενο), οι γονείς δεν αφήνουν τους καθηγητές να κάνουν την δουλειά τους και επεμβαίνουν για να καλύψουν την προβληματική συμπεριφορά του κανακάρη τους η της κόρης τους! Και αυτό είναι το Έγκλημά τους που κάνουν στα παιδιά τους, μαθαίνοντάς τα να παρανομούν και αναλόγως να καλύπτονται!
Η Πειθαρχία είναι ο Πυλώνας της Δημοκρατίας! Εκεί στηρίζεται ολοκληρωτικά μία Ευνομούμενη Πολιτεία! Αυτό μέχρι τώρα θεωρώ πως είναι άγνωστο και μάλιστα απαράδεκτο για πολλούς από εμάς!  Από την Απειθαρχία προέρχεται η Παρανομία, η Αδικία και η Διαφθορά!
Στην Ελλάδα όταν μάθουμε να τηρούμε τους Νόμους, τότε μόνο θα έχουμε Κράτος δικαιωματικά ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ! Εννοείται πως οι Νόμοι πρέπει ν΄αποφασίζονται για το Κοινό συμφέρον της Κοινωνίκας και όχι Νόμοι προσωπικών η ομαδικών συμφερόντων.
Κάποτε όσο και αργά και εάν είναι αυτό θα το χωνέψουμε. Για να πάψουμε πια να βλέπουμε τόσες πολλές αδικίες και εγκλήματα οικονομικά  και άλλα! Αδύνατον να αλλάξω γνώμη, μετά από την εμπειρία μίας ολόκληρης Ζωής!........
Όσο για τα  υπόλοιπα περι Παιδείας, καλά θα κάνουμε να σοβαρευτούμε. Μα καθίσει κάτω μία διευρυμένη Επιτροπή ειδικών τεχνοκρατών και να ορίσουν Πρόγραμμα Παιδείας αφού μελετήσουν τα  δοκιμασμένα Προγράμματα Παιδείας, που έχουν κράτη μεγαλύτερα με Σύστημα και ορίζοντα το Μέλλον! Δεν είναι ντροπή ν' αντιγράφουμε κάτι σωστό. Ντροπή είναι να ταλαιπωρούμε σχεδόν κάθε χρόνο τα παιδιά μας, με αλλάγές "πειράματα" που τελειωμό δεν έχουν!.....