Κυριακή 13 Μαΐου 2018

Η δική μου άποψη (παλιάς ίσως αντίληψης, όπως νομίζω πως θα πουν πολλοί)!

                                                            Γιουροβίζιον  2018!!
Με την ευκαιρία της χθεσινής Γιουροβίζιον, όπου για μία κόμη φορά, δεν μου άρεσαν εκτός μερικών πολύ λίγων τα τραγούδια, εκφράζω την πλήρη διαφωνία μου για την εκδήλωση αυτή. Στην οποία ενώ ο στόχος υποτίθεται πως είναι το Καλό Τραγούδι η Μουσική και ο Στίχος βέβαια, αντί αυτού έχουμε εκτυφλωτικά φώτα, φωτιές παντού, άγριες φωνές και χορογραφίες που μόνο σε τσίρκο αρμόζουν.
Συγχωρήστε με εάν αυτή είναι η άποψή μου. Αλλά προτιμώ την αλήθεια, να εκφραστώ όπως αισθάνομαι και όχι να υποκρίνομαι.
Εγώ ο(παλιός) θυμάμαι και δεν θα ξεχάσω ποτέ τους Διαγωνισμούς της εποχής μου όπως το Mille Lucci και το San Remo,όπου η ομορφιά της παρουσίασης, των τραγουδιστών επί σκηνής μαζί με την ποιότητα των τότε τραγουδιών(Μουσικής- Στίχων και Φωνής), σε καθήλωναν και πραγματικά επρόκειτο για μία πανδαισία ήχων και στίχων με νόημα. 
Σήμερα η παρουσία των τραγουδιστών (ντύσιμο και κίνηση), μόνο σε τραγούδια δεν αρμόζουν.Αισθάνομαι σε τσίρκο όπου, είμαι εγκλωβισμένος, μεταξύ της μεγάλης έντασης των ντεσιμπέλ,  κραυγών τραγουδιστών και χορογραφιών που μόνο σε άγριες φυλές της Ζούγκλας ίσως υπάρχουν.
Τα λίγα καλά Τραγούδια, χάνονται και καταπίνονται αμάσητα από άναρθρες και ακατανόητες κραυγές.
Το χτεσινό αποτέλεσμα με το βραβευμένο 1ο  Τραγούδι του Ισραήλ, ήταν η αφορμή να γυρίσω σε άλλο κανάλι την τηλεόραση. Είχα τόσο κορεστεί από εκνευρισμό και απέχθεια σε ότι έβλεπα και άκουγα, που αποφάσισα να το σκάσω τρέχοντας.
Λυπάμαι που γίνομαι τόσο επικριτικός και ίσως για πολλούς πολύ αυστηρός, αλλά λέω την δική Αλήθεια!
Εύχομαι στο μέλλον η Γιουροβίζιον να πάρει άλλη τροπή προς την Ποιότητα και όχι την εύκολη τροφή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου