Πέμπτη, 15 Οκτωβρίου 2015

Όλα τα παρακάτω είναι αποτελέσματα Πολιτικής Ασυνέπειας!



Δυστυχώς έχουν δίκιο στον Σύριζα! Όποιοι τον ψήφισαν  επιπόλαια παραπλανήθηκαν!
Αυτό είναι το περίσσιο Θράσος! Τώρα και δημόσια σιγά-σιγά παραδέχονται, πως ο Σύριζα απέτυχε ουσιαστικά  να «χορέψει στο ταψί» ολόκληρη την  Ευρώπη! Και αφού ερώτησε ολόκληρη την Αντιπολίτευση, είχε την θετική απάντηση από το μεγαλύτερο κομμάτι της, στο να προχωρήσει ΑΜΕΣΩΣ και να υπογράψει προκειμένου να σωθεί η Ελλάς! Με αυτήν την αληθοφανή (γιατί δεν είναι ακριβώς έτσι), δικαιολογία σήμερα ασθμαίνων ο Σύριζα και πανικόβλητος μέσα από ένα αλαλούμ δηλώσεων, αποφάσεων και αναβολών, προσπαθεί να γλιστρήσει μέσα από τα θανατηφόρα πλοκάμια των Δανειστών, πρώτα για γλυτώσει το κόμμα του και μετά βέβαια για την έρημη Πατρίδα.
Τώρα θερίζει ότι έσπειρε! Και ο θερισμός θα είναι μία άλλη επί πλέον καταστροφή για την Ελλάδα.
Στον αντίποδα η Αξιωματική Αντιπολίτευση έχει γίνει μαλλιά κουβάρια, ψάχνοντας να σταθεί στα πόδια της, μετά από το ηχηρότατο χαστούκι, που έφαγε στις εκλογές και που έτσι ανέδειξε την πολύ κακή  Πολιτική κατάσταση της χώρας.
Τώρα αρχίζουν τα όργανα, με τις ατέλειωτες διαμαρτυρίες, πορείες, Καταλήψεις κ.λ.π. Που ακόμα θα επιτείνουν την κακή εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό.
Ο Σύριζα υποστηρικτής των ακραίων Συνδικαλιστικών δράσεων, τώρα θερίζει τους καρπούς που ο ίδιος έσπειρε σαν Αντιπολίτευση.
Και αντί ταχύτατα να διαμορφώσει ένα κλίμα καλό για τους Επενδυτές, αργεί εγκληματικά εθισμένος από ιδεοληψίες και με μπερδεμένες πια θεωρίες. Για το τι είναι Απώλεια της Εθνικής Κυριαρχίας. Όταν του διαφεύγει πως μόνο με τις Επενδύσεις, θα μειωθεί η Ανεργία και τα Δημοσιονομικά και Ταμειακά έσοδα θ’ αυξηθούν βοηθώντας Λαό Κράτος και βέβαια αντιμετώπιση του Χρέους. Όλα τα άλλα είναι παραμύθια της Χαλιμάς. Ειδικά το ανόητο κυνήγημα των «Ισοδύναμων» και η εφαρμογή όλο και πιο πολλών οριζόντιων αδικιών!
Και μία πρόταση: Για το θέμα της φορολόγησης των οχημάτων. Καλή και πιο δίκαιη λύση δεν θα ήταν, να οριστούν κάποια επί πλέον λεπτά του ευρώ σε κάθε λίτρο βενζίνης η πετρελαίου κίνησης, έτσι ώστε και ο οικονομικός στόχος να πιάνεται, αλλά και πιο δίκαια να επιβάλλεται;………