Σάββατο 3 Μαΐου 2014

Κάτι τρέχει με τους λογαριάσμούς της ΔΕΗ!

Μοιράστηκε μια ανάρτηση - "http://www.radiokalloni.gr/archives/196062..." - stkaloud@gmail.com - Gmail

 Ρίξτε μια ματιά  στον λογαριασμό σας της ΔΕΗ. Στην ανάλυσή του στην δεύτερη αμέσως σειρά, θα διαβάστε "Ρυθμιζόμενες χρεώσεις"! Σε ερώτησή μου στον   τηλέφ. αριθμό 11770 της ΔΕΗ, η απάντηση που μου εδόθη, ήταν: " Κύριέ μου  αυτή είναι η χρέωση δικτύου της ΔΕΗ!....Το γιατί την χρήση του δικτύου, την ονόμασαν "ρυθμιζόμενες  χρεώσεις" η κυρία που μου απάντησε, δεν μπόρεσε να εξηγήσει. Απλά μου είπε, πως από το 2011 με Υπουργική Απόφαση, η χρήση αναφέρεται χωριστά. Εγώ αντίθετα διαπιστώνω πως ο λογαριασμός μου , έχει αυξηθεί κατά 45 ευρώ και δεν γνωρίζω από πότε, γιατί δυστυχώς δεν το πρόσεξα. Αυτό βέβαια δεν θα άλλαζε και τίποτα!.....Είμαστε πια τόσο συνηθισμένοι να πληρώνουμε, να πληρώνουμε , να πληρώνουμε............  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου